22 januari - Reisverslag uit Portobello, Nieuw Zeeland van Marjan en Cristien - WaarBenJij.nu 22 januari - Reisverslag uit Portobello, Nieuw Zeeland van Marjan en Cristien - WaarBenJij.nu

22 januari

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Cristien

22 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Portobello

Al weer een week voorbij. En eindelijk weer de mogelijkheid om te schrijven. De afgelopen week via de NZ Alpen door gereden naar invercargill. Bijna het zuidelijkste punt van NZ. In de Alpen was het slecht weer en een tocht naar de fjorden hebben we niet gemaakt. Maaaaar wat we wel hebben gedaan is een helikopter vlucht boven de gletsjers een cadeautje van mijn lieve dochter. Fantastisch. We zijn op de meest zuidelijke punt van Het zuider eiland geweest. Op de meest ranzige camping geweest van de hele vakantie maar het uitzicht was prachtig. De dolfijnen zwommen in de baai en we hebben daar ook de geeloog pinguïn gezien. Nu zijn we op het schiereiland Otago voor Dunedin. En ja wat hebben we hier gezien? De grootste Albatros ter wereld en terwijl wij ervaren kwam er een jong uit het ei. Machtig om te zien.
Weet bijna niet wat ik nog meer moet vertellen.
Volgende week donderdag moeten we ons rijdend huisje weer inleveren en gaan we weer richting Nederland. Hoop dat ik nog een keer weer in de gelegenheid ben om wat te schrijven.
Groetjes Marjan en Cristien.

• 22 Januari 2015 - 10:35

Trees:

Hoi Marjan en Cristien,
    wat leuk om jullie verhalen te lezen! Ook fijn dat het mooie compacte verhalen zijn, niet te lang, ideaal! Maar lang genoeg om even een beeld te krijgen hoe jullie daar zitten.
    Geniet maar lekker met z'n tweeën op stap. Jullie kunnen nog lang napraten als je weer terug bent. Groetjes, Trees

• 22 Januari 2015 - 14:37

Jessica:

Hoi Marjan en Cristien,
    Wat een supergave reis maken jullie zeg!
    Hele belevenissen.
    De tijd gaat natuurlijk veel te snel als je zo lekker aan het reizen bent..
    Nog lekker genieten!

Groetjes,
    Jessica

• 23 Januari 2015 - 19:12

Tineke:

Marjan en Cristien, geweldig wat jullie daar allemaal meemaken, zien en beleven. Dat worden herinneringen voor je het leven. Geniet er nog van de laatste week. Leuk om jullie verhalen zo wat mee te beleven.
    Groet van Tineke

• 24 Januari 2015 - 23:13

Lutina:

hallo marjan en cristien,

wat prachtig allemaal.
    jullie zullen hier vast weer even moeten wennen
    zolang samen op pad alleen maar leuke dingen doen.
    Maar wel fijn om straks de rest van de fam weer te zien.
    wens jullie nog een mooie week toe en een goede reis terug
    tot snel

lutina