Hong Kong vervolg - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Marjan en Cristien - WaarBenJij.nu Hong Kong vervolg - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Marjan en Cristien - WaarBenJij.nu

Hong Kong vervolg

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Cristien

31 Januari 2015 | Hong Kong, Hong Kong

Gisteravond naar de laser show geweest in de haven. Nou ja show een paar straaltjes en dat was het. Daarna naar de avondmarkt dat zou ook een geweldig iets zijn. Tegenvaller veel kraampjes met veel prullaria en dan ook nog weinig variatie. Wat mooi is in Hong Kong dat zijn de prachtig verlichte straten. Vroeg naar bed om in het Nederlandse dag en nacht ritme te komen. Lukte niet. Vroeg wakker. Vlakbij ons hotel hadden we een restaurantje gezien waar op de ramen stond breakfast. Dat moest goed zijn dachten wij. Tja de cappuccino was goed maar wat we erbij kregen. "Gekookte snoteitjes op een schoteltje en daarna toast nou ja toast een slap stuk brood met ondefinieerbare zoetigheid. Dit viel bij mij niet echt lekker. Rare eetgewoonten hebben ze hier.
Vanmiddag met een kabelbaan naar de grootste Boeddha van de wereld geweest met een kabelbaan van meer dan 3 1/2 km lang. Prachtig. Nu op het vliegveld wachten tot we door de douane kunnen. En dan nog een vliegreis van 11 uur.
Nog even afzien. Christien ligt inmiddels naast mij te slapen op een stoel.
Morgenochtend om ongeveer 6 uur landen we op Schiphol voor ons beide was dit een onvergetelijke reis.
Groetjes en tot snel

• 31 Januari 2015 - 19:08

Margje:

Tot morgen, een voorspoedige reis!

• 31 Januari 2015 - 21:56

Irene Kromkamp: