Hong Kong 2 - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Marjan en Cristien - WaarBenJij.nu Hong Kong 2 - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Marjan en Cristien - WaarBenJij.nu

Hong Kong 2

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Cristien

30 Januari 2015 | Hong Kong, Hong Kong

Hè hè een vliegreis van 11 uur en eindelijk geland. Verschil met de vorige keer was dat we recht op ons doel af konden gaan. Het Ramada hotel. De taxi chauffeur nam dit erg serieus ( recht op ons doel af. Mijn hemel hij jakkerde met een gang door de stad!!! Zo hard en gestrest hebben we de afgelopen weken in NZ niet meegemaakt of zelf gereden. Wat een drukte en dubbel zo erg als je uit het relaxte NZ komt.
vanochtend voor we in Auckland in het vliegtuig zouden stappen werden we verrast door onze familie. niet alleen Colleen maar ook Christien en Gail kwamen ons uitzwaaien. Samen nog koffie gedronken daarna , Goodbye. Met de afspraak dat ze snel ook weer in Nederland komen. Wat een fijne familie en zo hartelijk. Hebben helemaal meebeleeft met onze reis.
Christien is op dit moment minnetjes heeft nauwelijks geslapen. maar ja we moeten zo de stad in. Naar de avond markt en de lasershow in de haven. De vorige keer hadden we ons. Ertslagen wat niet erg slim was.
Morgen nacht 0.25 vliegen we naar huis
Groeten Marjan

• 30 Januari 2015 - 12:07

Jose:

Nog even genieten dames, thuis maar uitslapen :-), goede reis terug!

• 30 Januari 2015 - 13:22

Anke:

Mem? Cristien is zonder h ;)

• 30 Januari 2015 - 23:40

Marjan:

Anke dit komt door de autocorrect