Laatste nacht in de jucy van - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Marjan en Cristien - WaarBenJij.nu Laatste nacht in de jucy van - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Marjan en Cristien - WaarBenJij.nu

Laatste nacht in de jucy van

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Cristien

28 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Christchurch

gisteravond een gezellige avond gehad. De slappe lachen laat slapen. Maar ook dromen. Toch wel weer een beetje de zenuwen of we wel het vliegtuig halen ,we moeten sochtends om 6 uur al vliegen.
We werden vanochtend wakker met regen en natuurlijk stonden onze schoenen en stoeltjes nog buiten.
Tja dat krijg je als je slap aan het ....... Bent.
Vandaag in Christchurch geweest toch wel indrukwekkend wat er allemaal niet meer is. Er is veel parkeer ruimte maar je weet dat op die plaatsen gebouwen hebben gestaan. Desondanks hebben de mensen hier van het centrum weer een winkel centrum (pje) gemaakt van zeecontainers en een gezellige sfeer weten te creëeren. Nu staan we buiten Christchurch op de camping en natuurlijk weer dichtbij de zee. Vanavond nemen we afscheid van de grote oceaan.
We zullen dit land met zijn bewoners gaan missen.
Groetjes aan iedereen die onze verhalen heeft gevolgd en tot snel.
Christien en Marjan
Christien en Marjan

• 28 Januari 2015 - 07:03

Esther:

Oeh wat gaat de tijd snel! Ik wens jullie alvast een hele goede reis! En komen jullie snel langs voor een.bakkie? Of wij daar natuurlijk...

• 28 Januari 2015 - 13:47

Jose:

We hebben genoten van jullie mooie verhalen, jullie hebben genoten! Een hele goede reis terug en tot ziens in de Tjongerschans.

• 28 Januari 2015 - 19:50

Lammert En Jeltje:

Bedankt dat we met jullie mee mochten reizen. We hebben ervan genoten.
    Wat hebben jullie een mooie reis gemaakt, daar kun je nog heel lang van
    nagenieten.
    Nog een fijne tussenstop in Hongkong en een hele goede thuisreis.
    Tot ziens op onze familiedag in April.