3de blog post - Reisverslag uit Whangarei Heads, Nieuw Zeeland van Marjan en Cristien - WaarBenJij.nu 3de blog post - Reisverslag uit Whangarei Heads, Nieuw Zeeland van Marjan en Cristien - WaarBenJij.nu

3de blog post

Door: marjan & cris

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Cristien

06 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Whangarei Heads

Lieve mensen eindelijk weer een berichtje op de waarbenjij.nu site.wat hebben we al weer veel gezien en gedaan. Gezwommen in de Tasman zee. Bountie stranden en weinig toeristen. Vandaag eindelijk in de grote oceaan zwemmen. Super. En dan te bedenken dat jullie zitten te bibberen bij de kachel. Ons huisje op wielen bevalt prima.na 2 dagen hadden we het een beetje georganiseerd m.a.w. op regel.aangezien we beide nogal wat rommelig van aard zijn. De kust van Coromandel is prachtig. Morgen gaan we naar de cathedral coach en the hotwater beach. Daar kun je bij eb een kuil graven en dan komt er water boven van wel 60gr ( we lijken wel duitsers) . We genieten enorm en het gaat wel heel snel. Al weer 10 dagen voorbij on voorstelbaar. Via de ap kunnen we wat makkelijker fotos sturen. Het interernet is niet geweldig.
oja we hebben ook nog de Kauri trees gezien. Enorme bomen. Indrukwekkend. Nu heerlijk een koud wit wijntje. We zullen proberen ook nog wwat fotos te plaatsen groetjes cristien en marjan.

• 06 Januari 2015 - 09:37

Anke:

Jaaa zeg wat gaat de tijd snel! Super fijn om te horen dat jullie zo aan het genieten zijn. Verlang nu toch ook wel weer naar de zomer. Er is zelfs een storm opkomst voor komend weekend..... :( Nouja tis wat het is, ben iig nog niet ziek :)

• 07 Januari 2015 - 10:58

Helena:

jullie ook nog de beste wensen!!

Leuk om te lezen.
    Veel plezier en lekker genieten.