Nieuw-Zeeland 2januari - Reisverslag uit Matapouri, Nieuw Zeeland van Marjan en Cristien - WaarBenJij.nu Nieuw-Zeeland 2januari - Reisverslag uit Matapouri, Nieuw Zeeland van Marjan en Cristien - WaarBenJij.nu

Nieuw-Zeeland 2januari

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Cristien

02 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Matapouri

Na een paar dagen bij de familie oud en nieuw gevierd ( nou ja vieren) hier weten ze niet hoe dat moet ,vandaag eindelijk met de jucyvan op pad. Ja, en links rijden, bibber bibber, maar het ging wel redelijk goed. Samen opletten en je komt een heel eind. alleen die verrekte richtingaanwijzer. De sukkels hier hebben de richtingaanwijzer en de ruitenwisser net andersom zitten dus het regende vandaag heel vaak. (Maar niet heus). Zitten nu op een hele mooie camping aan de oceaan helaas weten we niet precies meer welke. We hebben veel bekijks op de camping. Ze vinden onze auto bijzonder. Worden van alle kanten uitgenodigd voor een drankje.
benieuwd hoe we vannacht slapen in de van. Was nog een heel gepuzzel hoe we alles een fatsoenlijk plekje moesten geven.
Helaas is het lastig om foto's te plaatsen dus die staan op onze Facebook. Liefs Cristien en Marjan

• 02 Januari 2015 - 22:50

Lute:

dames,
    het avontuur is begonnen.
    begonnen bij familie (wie?)en nu los.
    geniet er van.
    en een goed 2015 gewenst!
    lute

• 03 Januari 2015 - 21:01

Jose:

Het hoort al goed, volgens mij wordt dit een hele mooie belevenis, geniet ervan!

• 03 Januari 2015 - 22:54

Lutina:

3 januari 2015 21:57 | Door: lutina
    lieve marjan en cristien

Eindelijk lees ik jullie verhalen en het gaat goed daar aan de andere kant!!!!!
    Gelukkig.Hier alle drukte weer achter de rug het was wel gezellig .
    We hebben niet eens meer gebeld he .Ik moest za werken en zei tegen collega s marjan
    zit nu al in de lucht !! Eindelijk is het zover.
    Is het daar nu erg warm ? en went het camperen (slapen ) al

Wens jullie een heel gezond en gelukkig nieuwjaar toe, nou realiseer ik mij even
    heel erg hoever jullie weg zijn .
    Geniet en pas goed op elkaar groetjes van lutina