Hong Kong dag 3 - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Marjan en Cristien - WaarBenJij.nu Hong Kong dag 3 - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Marjan en Cristien - WaarBenJij.nu

Hong Kong dag 3

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Cristien

29 December 2014 | Hong Kong, Hong Kong

Wat een stad en wat een indrukken en dit is nog maar het begin Gisteravond nog naar de haven geweest om 1 uur Nachts we hadden ons verslapen voor de licht show. Maar op de terug reis een 2de kans.
Vandaag naar de Peak geweest met de metro. wat verbazingwekkend was dat ondanks de drukte er nauwelijks lawaai is. Duizenden mensen en er wordt weinig gesproken. Iedereen wacht geduldig op zijn beurt (Engelse invloeden)
Het uitzicht over Hong Kong is geweldig maar goed dat we er al om10 uur waren anders hadden we midden in de toeristische meute gestaan met een wachttijd van minstens een uur
Het kost hier allemaal geen "drol" zowel het openbaar vervoer als ook het eten. Om niet het vliegtuig te missen maar vroeg naar het vliegveld. Ook dat is een bezienswaardigheid. Christien voelt zich vandaag wat beter dan gisteren terwijl ik vanmiddag in kak.
Nog 12 uur vliegen en dan zijn we er. We vliegen om 21 uur (Nederland tijd 14 uur). We hebben gehoord dat er morgenavond een wijntje voor ons klaar staat.

• 01 Januari 2015 - 16:44

Helga Rosies:

Hallo Marjan en Christien,
    Allereerst wensen we jullie een fijn tijd in NZ en de beste wensen voor 2015. Wat een begin van een nieuw jaar hè. We hadden jullie nog gedag willen zeggen, maar waren net te laat. ik dacht dat jullie de 29e weggingen. Dus dan maar even op deze manier. Zo te lezen amuseren jullie je wel en ondertussen zijn jullie nu in NZ en is het nieuwe jaar al een dag oud.
    Leuk om zo mee te leven met jullie belevenissen.
    Nog heel veel plezier en pas goed op elkaar!
    Groetjes van Gerard en Helga